2020. május 21., csütörtök

Amanda Stevens: A próféta

A Sírkertek Királynője trilógia harmadik kötete


Az első két rész után alig vártam, hogy elmerüljek a befejező kötetben, megtudjam hogyan végződik Amelia és Devlin kapcsolata.  

Ahogy azt már megszokhattam,ennél a résznél is egy gyönyörű borítóba bújtatott folytatást kaptam. A külcsín Földi Andrea "keze munkáját", kreativitását dicséri. 
"Az emberek szeretik azt hinni, hogy sikerül megszerezniük az elérhetetlent, legyen az szerelem, jómód vagy védelem az ellenségükkel szemben, néhány hatékony varázsige és ráolvasás elmormolásával. Ezért szórják el az utolsó pénzüket is varázsitalokra és gonosz űző gyertyákra."
Amelia visszatért Charlestonba, ahol nemcsak Devlin várja a szellemeivel, hanem egy másfajta veszély is leselkedik a temetőrestaurátorra. Szürke por néven egy idegen anyag is megjelenik, ami azonnal megállítja a szívet és a másik oldalra kerül, aki használja. Ám van valaki, aki ki tudja játszani a halált és képes visszatérni az életbe. Talán Amelia vagy valaki más (is)? Emellett a közelmúltban elhunyt egyik rendőr szelleme keresi meg Ameliát, hogy segítsen neki továbblépni, megtalálni a gyilkosát és Shani, Devlin (állítólagos) lánya kéri a nő segítségét, hogy szabadítsa meg az anyjától, hadd nyugodjon békében. Ez természetesen nem megy egyik pillanatról a másikra, ám Amelia megtesz minden tőle telhetőt, amit csak tud a sikeres küldetés érdekében.  A rejtélyek és fenyegetések, feladatok mellett két új női szereplő is feltűnik, akik első benyomásra gyanúsnak tűnnek, majd kiderül, hogy ártatlanok. Egy közeli jóbarátról pedig sötét dolgok kerülnek napvilágra, melyek más kontextusba helyezik az egész nyomozást, helyzetet. 


Összességében elégedett vagyok a befejezéssel, úgy érzem méltó lezárást kapott a trilógia. Ugyan nem 100%-os happy end a vége, ám erősen hajaz rá a szerző. Ez előtt talán még nem is olvastam paranormális regényt, így kíváncsian vetettem bele magam ebbe a történetbe. Ameliát hamar megkedveltem, vele izgultam vagy éppen féltem a gonosztól, drukkoltam neki, hogy szép befejezést kapjon, hiszen az élettörténete alapján bőven megérdemelte. 

Bátran ajánlom azoknak, akiknek hozzám hasonlóan ez lenne az első paranormális regénye, ám azok is nyugodt szívvel olvassák, akik már több hasonló műfajú köteten átrágták magukat, garantáltan nem fognak csalódni. 

Ismertető: 

A Sírkertek királynője-trilógia befejező részében hősnőnk, a szellemekkel suttogó Amelia Gray visszatér Charlestonba, hogy pontot tegyen az őrjítő kísértet-históriák végére. A szívdöglesztő detektív, John Devlin nyomában még mindig ott lohol elhunyt kislánya és csodaszép felesége szelleme, ám ezúttal Amelia szeme alatt is sötét karikák gyűlnek: az ő életerejét is parazitaként szívja el egy kísértet, akinek csak ő segíthet. Vajon beteljesedik Amelia és Devlin szerelme, és nyugovóra térhetnek a kósza lelkek? Elhagyja végre a várost a Gonosz? A próféta romantikus történet, kalandregény és kísértet-sztori egyben, a paranormális románcok rajongóinak új kedvence.

Nincsenek megjegyzések: