2017. november 7., kedd

Karine Giébel: Csak egy árnyék

Ez a könyv igazi thriller hullámvasút volt, mind tartalmát, mind terjedelmét tekintve. Az, hogy női pszichológiai thriller, csak hab a tortán. Egyik kedvenc thrillerem lett az már biztos. Kiérdemelte, hogy felkerüljön a kedvencek polcára. :)


A borító 10/10 pontos. Nem szoktam borító alapján könyvet ítélni, de ez esetben teljesen illik a történethez a fedlapja és fordítva. Nagyon el lett találva.
Külön öröm nekem thriller rajongónak, hogy a Könyvmolyképző Kiadó külön pöttyöt ( Kristály pöttyös könyvek) hozott létre ebben a témában. Figyelni fogom továbbra is a KmK oldalát és,amint tudok lecsapok az új thrillerekre.
Mivel a tanulás mellett most nincs túl sok időm, így nem tudtam, hogy fogom elolvasni ezt a vastag könyvet.. Ennek ellenére néhány nap alatt kiolvastam. Másrészről viszont elégedett voltam a terjedelmével, mivel így tovább élvezhettem az írónő stílusát, képzeletvilágát.

A történetben az Árnyék kilétét nagyon sokáig homály fedi, míg végül az utolsó száz valahány oldalon lehull a lepel a pszichopatáról. A könyv elején még azt hittem, hogy Cloé csak kitalálja, beképzeli az Árnyat, és nm is valóságos személyről van szó.
Egyszóval igazi meglepetés ez a könyv, soha nem tudni, mit rejt a következő fejezet.
Annyira kidolgozott, részletekbe merülő a történet, hogy még csak sejteni sem lehetett, hogy mi/ ki áll a háttérben. A két főszereplő múltja, fájó pontja pluszba dobott a hangulaton, még sejtelmesebbé vált tőle a cselekmény.

A prológusban igazi csattanó, hogy a kórházba került hadnagy, aki élet-halál között lebegett megtalálta Gomez neki írt üzeneteit, - míg benn járt nála a kórházban - így szinte mindent tudott az Árnyék kilétéről. Mihelyst kikerült a kórházból elkezdett nyomozni az ügyben, hogy megbosszulja a parancsnokát és, akit tud megmentsen az őrült karmaitól.

https://moly.hu/konyvek/karine-giebel-csak-egy-arnyek

Nincsenek megjegyzések: