2023. február 7., kedd

Stefanie Stahl: Így erősítsd az önértékelésed!

 Hogy könnyebb legyen az élet

Stefanie Stahl szerző, pszichológustól a Benned rejlő gyermeknek otthonra kell találnia könyvet már olvastam, ami pozitív nyomot hagyott bennem. Így idén úgy döntöttem választok egy újabb írást a szerzőtől. 

Utóbb ismét az önismeret felé vettem az irányt, amihez ez a kötet tökéletesen illik a sorba. Úgy érzem, többek között ez a könyv, a benne leírtak, az ismertetett technikák sokat segítenek majd a későbbiekben. Legyen az akár a kommunikáció, az önismeret, önértékelés területe.


Ennek a könyvnek nagy hasznát veszi minden önbizalomhiányos, önértékelési gondokkal küzdő személy, de jó önismeretbővítő lehet mindazoknak, akik rendben vannak önmagukkal vagy éppen más jellegű személyiségbeli nehézségeik vannak. 

A benned rejlő gyermeknek otthonra kell találnia volt az első könyv, amit olvastam a szakembertől, szerzőtől. Már akkor tudtam,hogy a többi kötetét is el szeretném olvasni, hiszen közérthetően, széleskörűen beszél az önértékelésről, annak hiányáról avagy meglétéről. Megtudhatjuk,hogy intro-, vagy inkább extravertált személyiségek vagyunk-e. A szerző több hasznos tippet, technikát is mutat, amivel erősíthetjük, növelhetjük az önértékelésünket, önbizalmunkat.

Érdemes elolvasni és elsajátítani a könyvben írtakat.

Nincsenek megjegyzések: