2021. január 24., vasárnap

Szurovecz Kitti: Lilla titka

Szurovecz Kitti a Lilla titka című kötetben ismét felelevenítette és frissítette első könyvét, mely anno Smink nélkül néven látott napvilágot. Az új köntösbe bújt Szombati Lilla történet egyaránt elvarázsolja mindazokat, akiknek régi ismerős a fiatal nő kálváriája, és beszippantja azokat is, akik most, a közelmúltban leltek vagy ezután találnak rá erre a különleges könyvre. 

Több, mint tíz évvel ezelőtt az írónő a Gyémánfiú ifjúsági trilógia első kötetével végérvényesen megvett magának. Ezt követően lépten-nyomon figyeltem, mikor jelenik meg új történet Kittitől, amit nem sokkal megjelenés után el is olvastam, beszereztem. Legközelebb idén ősszel várható új könyve, amely ismét újabb izgalmakat, különleges tartalmat ígér. 


Annak idején már a Smink nélkül borítóját is találónak véltem, ám a Lilla titka fedlapja igazán különleges mind színeiben, mind stílusában. Látszik, hogy ez a borító igazán tükrözi az írónő színeit, ízlését, belső világát. 

Szurovecz Kitti zseniálisan bújtatta új köntösbe az első könyvét. A Smink nélkül szinte még Kittisebb lett a Lilla titka átiratban. Kiforrottabb, letisztultabb változatot kaptunk, amelyben visszaköszön az is, mekkora utat tett meg Kitti az első kötete óta. 

Magával sodort a történet, amit sok sok éve megismertem. Örömmel töltött el, hogy újra elmerülhetek kedvenc szerzőm első papírra vetett történetébe.  A stílus a már jól megszokott színvonalon mozog, így elégedett vagyok ezzel a könyvvel. Lilla története újra beszippantott, mint annak idején. Együtt izgultam vele, hogy minden jól alakuljon, úgy,ahogy megérdemli. Bőven megszenvedett, megküzdött a sikerért és a békés, boldog életért. Szerelem, siker, fájdalom, megaláztatás, gyász, remény váltakoznak a regényben, a cselekmény pedig a sodró lendületnek köszönhetően folyamatosan mozgásban van, izgalomban tartja az olvasót.

Nincsenek megjegyzések: