2019. december 22., vasárnap

Victoria Green: Szív-hangok 2. Nem csak egy év

Victoria Green írónő a Szív-hangok első részével hamar belopta magát a szívembe, így nagy örömmel és érdeklődéssel kezdtem bele a folytatásnak. A hatás nem maradt el, hiszen egy még különlegesebb, eseménydúsabb történetet kaptam, mint amilyen az első rész volt.  
"Az ember azt hinné, bármit túl lehet élni, de talán nincs annál nagyobb csapás, mint amikor elveszítjük azt a személyt, akit a saját életünknél is fontosabbnak tartunk."
A történet ott folytatódott, ahol az előző részben abbamaradt. Az újabb szerelmi szál szépen, finoman bontakozott ki a főszereplők között, míg új arcok is megjelentek. Közülük  Rékának és Adriánnak lesz komolyabb szerepe. 



Az írónő ebben a kötetben még inkább bizonyította, hogy az igaz szerelem mindent legyőz, nincs előtte akadály. Hiába a sok nehézség, torlasz a boldogság útjában, akik összetartoznak, semmi nem választhatja szét őket. Annával és Leventével együtt sírtam és nevettem, drukkoltam nekik a végsőkig, hogy megkaphassák a megérdemelt boldogságot, nyugalmat. 

A szerelem ereje mellett Zsanett is tanúbizonyságot tett arról, hogy milyen egy igazi jó barát, akire mindig lehet számítani, lelket önt a barátnőjébe. Szépen kirajzolódott, hogyan lett még erősebb Anna és Zsanett barátsága, ami nagyon tetszett.

Réka, Levente egykori - majd rövid ideig jelenlegi - barátnője és Adrián, aki Annának udvarolt nem kis port kavartak maguk körül, mondhatni akaratlanul, hisz egyikőjükben sem volt rossz szándék. A történet végén boldogan láttam, hogy nekik is pozitívan alakul az életük. 

Victoria Green története hatalmas érzelmi hullámvasúton vezet végig. Egyik pillanatban meghatódom, néhány oldallal odébb összeszorul a szívem a szomorúságtól. Váratlan fordulatokban gazdag izgalmas, nehezen letehető olvasmányt kaptam. Engem megfogott a szerző! Remélem, te is olvasol majd tőle! ;)

Kíváncsi vagy, miben rejlik az igaz szerelem ereje? Ne habozz, szerezed be, majd mélyedj el a történetben! :)

ITT tudod megrendelni.

Nincsenek megjegyzések: