2019. június 23., vasárnap

John Marrs: The One- A tökéletes pár

Ezt a könyvet Szabados Ági ajánlására vettem kézbe, majd olvastam el. Ági a Lapozz a 99-re podcast-jében említette, ajánlotta ezt a könyvet, mint tartalmas olvasmányt a könyvespolcáról. Korábban nem hallottam még erről a műről, így felkeltette az érdeklődésemet, vajon mit tudhat, hogy annyian kedvelik.


Majd, ahogy belemerültem a történetszálakba hamar megkaptam kérdésemre a választ. Ezt a könyvet nem nehéz szeretni, hisz én is minden lapját érdeklődéssel, várakozással olvastam. Vártam, hogy meddig marad rózsaszín a szereplők világa, s mikor vált át valósággá. Sajnos, nem sajnos ez a fordulat némely történetszálnál egész hamar bekövetkezett, máshol csak a könyv vége felé rántotta le az író a leplet a boldogság burkáról.

Mindenképp szót kell ejteni a borítóról és a mű címéről. A tökéletes pár cím és kép alapján arra asszociáltam, hogy majd kapok egy kerettörténetet, néhány egyedülálló fiatalt, akik a DNS-párod alkalmazás segítségével rátalálnak a nekik rendelt társra. Az elképzelésemhez viszonyítva igazi arculcsapásként ért az események forgataga, sokszínűsége. Teljesen mást kaptam ettől a könyvtől, mint amire számítottam. Egy sokkal izgalmasabb, néhol szívszorítóbb, vérfagyasztóbb részletek tekintettek rám a lapok közül. Igazán meglepett az író profi történetvezetése és a karakterek fejlődésének hű ábrázolása.

Nagyon szeretem a jól megírt thrillereket, így könnyen megszerettem ezt a könyvet is. Romantikus szál itt-ott fellelhető a történetben, nem csordul túl a rózsaszín buboréktól, aminek külön örülök. Szeretem a romantikus történeteket is, de bizonyos kereteken belül. Jobb szeretek két lábbal a földön állni.

John Marrs izgalmas csavarokkal, váratlan fordulatokkal spékelte meg a regényt, aminek hála egy unalmas oldallal sem kellett bíbelődnöm. Érdekes volt látni, mit tesz az emberekkel egy újonnan felfedezett párkereső alkalmazás. Hiába van valakinek már akár évek, évtizedek óta párja, ha akárcsak kíváncsiságból kipróbálja az alkalmazást, feje tetejére állíthatja az egész életét. Vagy jobb vagy rosszabb lesz utána. Ez persze csak akkor derül ki, amikor már késő, nem lehet visszacsinálni.

Összességében igen elégedett vagyok a könyvvel, remek időtöltés volt, amit a társaságában töltöttem. Az író dicsérete mellett elismerést érdemel a mű magyar fordítója is, hiszen nagyban hozzájárult, hogy egy élvezhető, hús-vér történetet kapjon az olvasó.

Felkeltette az érdeklődésed? Rendeld meg ITT

Nincsenek megjegyzések: