2019. április 11., csütörtök

Rupi Kaur: Tej és méz

Már tavaly nézegettem ezt a könyvet, hogy milyen lehet, vajon milyen korosztályhoz szól. Egyre halasztódott, hogy megszerezzem, elolvassam, így mikor meglátogattam volt kommunikációs szaktársamat, barátnőmet, nála volt szerencsém elolvasni ezt az életszagú verses könyvet.

Egy óra alatt kényelmesen elolvastam a benne lévő verseket, írásokat, szösszeneteket. Ahogy haladtam oldalról, oldalra, egyre inkább éreztem, hogy a valóságról, a valódi életről ír a szerző meglehetősen szókimondó - de nem nyers - stílusban.
Magáról az életről olvasni mindig érdekes, izgalmas időtöltés, mely által megismerhetünk egyik másik nézőpontot a világról.

Rupi Kaur témákra tagolta a könyvet, így kedvünk szerint olvashatunk könnyedebb, vagy épp keményebb írásokat, élethelyzeteket. Igazi színfolt ez a kötet a kortárs irodalomban.

"szexeltem már mondta
de nem tudom
milyen érzés
szeretkezni" 
Érdemes beszerezni, hogy mindenkinek legyen belőle saját példány, hiszen olyan életbölcsességeket tartalmaz, ami miatt többször fellapoznánk a könyvet visszatérni az adott mondathoz. Érzéseket, hangulatokat fogalmaz meg az írónő, melyekkel könnyen azonosulni tudunk.

A könyv az első betűtől az utolsóig fogva tartott, nem engedett. Annyira magába szippantott az élet tömör ábrázolása, hogy még napokkal később is eszembe jutnak a sorai.

Nincsenek megjegyzések: