2018. január 13., szombat

Renée Carlino: Sweet thing-Te édes

 Nagyon szeretem a Young Adoult és a New Adoult könyveket, így erre is nagyon kíváncsi voltam. A fülszöveg első olvasásra megfogott, felcsigázta az érdeklődésemet. Olvastam már olyan könyvet, ahol szerepet játszott a zene, de az semmi volt ehhez képest. Itt sokkal jobban kiemelkedik a történetből a zene, nagyobb jelentősége van. Az olvasás során egyszerre éreztem reményt, boldogságot, haragot. Igazán összetett hangulatú könyvet tarthattam a kezemben Ms. Carlino-nak köszönhetően.


A Könyvmolyképző oldalán már rég kinéztem ezt a könyvet, mire az egyik akciójukban megküldték ajándéknak.Nagyon örültem neki, hiszen nem volt meg a könyv, a sztorit nem olvastam, de rajt volt azon a bizonyos listán.
A borító annyira gyönyörű, hogy egy darabig csak simogattam, barátkoztam vele, mielőtt nekiálltam volna a történetnek. Volt egy olyan sejtésem, hogy a cím mögött több van, mint amennyi első ránézésre látszik. vagyis olyan, mint a raffaello, többet mond minden szónál.
Már az elején beleszerettem a Willbe, majd nem kellett sok hozzá, hogy Mia-t is megkedveljem. Ám a lány viselkedésével sok esetben nem értettem egyet. Belegondolva több esetben is máshogy döntöttem volna a helyében, de minden jó, ha vége jó, szóval örültem a végkifejletnek és megbékéltem Mia időszakos érthetetlen döntéseivel, viselkedésével. A zenei háttér és a kávézó, mint törzshely megalapozta a sztori hangulatát, nem lett volna ugyanaz nélküle.

" – Ide figyelj, Mia! Megmondta neked, hogy szeretné, ha te lennél majd a felesége és a gyermekei anyja, mire te gyakorlatilag a fejéhez vágtad, hogy lúzer. Valahogy úgy mesélte, hogy „kitépte a lelkem, lelocsolta benzinnel, és nézte, ahogy lángol”.

https://moly.hu/konyvek/renee-carlino-sweet-thing-te-edes

Nincsenek megjegyzések: