2018. január 7., vasárnap

Colleen Hoover: Point of Retreat-Visszavonuló

Az első rész - Slammed - után kíváncsi voltam, hogy Will, hogyan élte meg a történteket, mit, hogyan gondolt.
Az előző könyvben Lake szemszögéből ismerhettem meg a történetet, eseményeket.


Ebben a könyvben szinte azonos párbeszédek hangzanak el, mint a sorozat első részében, ám más körítéssel, ami egy kissé megváltoztatja a könyv hangulatát. Nagy eltérés persze nincs, de mégis máshogy éli meg egy fiú az eseményeket, mint egy lány.
A borító 10/10 egy gondolkodó, elmélázó srácot ábrázol, aki visszavonul a bajával, gondolatával a háttérbe.
Ezzel, hogy a srác szemszögéből is megírta a történetet az írónő, csak még jobban megszerettem Willt. :)
Ismèt szurkolhattam a kèt fiatal szerelmèèrt, velük együtt èltem át a tragèdiát, fájdalmat, majd az újra egymásra találást. Annyira nagyon passzolnak egymáshoz, hogy megnyugvás volt számomra amikor végül összejöttek, egymásra találtak.
Gyönyörű, bölcs gondolatokból ebben a rèszben sem volt hiány, amelyek külön dobtak egyet a könyv èrtèkèn.

"Állj ki magadért
és a barátaidért!
Soha ne add fel!
Ne add fel!
Ne hagyd, hogy legyőzzenek!"

https://moly.hu/konyvek/colleen-hoover-point-of-retreat-visszavonulo

Nincsenek megjegyzések: