2017. december 19., kedd

Colleen Hoover: Slammed - Szívcsapás

Már egy ideje kitűztem magam elé célul, hogy kiolvasom Colleen Hoover eddigi összes könyvét, ami megjelent magyarul. Így utóbb a Szívcsapás trilógiára esett a választásom.


A könyv elolvasása után kijelenthetem, hogy a cím tökéletesen összefoglalja a lényeget. Benne van minden, amiről szól a könyv és érzelmek garmadáját hordozza magában. Sokszor én is valódi szíven csapást éreztem a történet során, ahogy a címben is van. Egyik pillanatban az egekbe repített, a másikban már a mélybe taszított az eseménydús, gyorsan váltakozó cselekmény.

Nem meglepő módon így voltam ezzel a könyvvel is. Már az első fejezettel annyira rabul ejtette a szívemet, hogy azt hittem, sosem szabadulok. A történetben és a felépítésében semmi kivetnivalót nem találtam, nagyon el lett találva. Keresve sem találok benne hibát, így nem gyötröm magam ezzel.
 Annyira szorítottam a két főszereplőnek, hogy valahogy mégis leküzdjék az akadályokat és együtt lehessenek! Mindkét karakter más miatt volt szimpatikus. Kedvenc mellékszereplőt nem is tudnék választani csak egyet, hiszen annyira különböző személyiség mind. Az egyiküknek a stílusa fogott meg, a másiknak a szabad szelleme, a harmadiknak pedig a bölcs mondása, tanácsai.
Már megszokhattam volna, hogy ha egy CoHo könyvet veszek a kezemben, akkor azt hamar kiolvasom (akkor is, ha nincs időm és most kevésbé volt). Teljesen elvarázsolt, magával ragadott és még órákkal az olvasás után is az írónő világában lebegtem. Nagyon nehezen ocsúdtam a könyv végén, hogy vége az első résznek, ennyi. Kellett egy kis idő, míg megemésztettem a sztorit és belevágtam a folytatásba.

Egyszerűen gyönyörű ez a könyv, kívül-belül! Lehet elfogult vagyok, de engem ezzel a könyvvel még inkább megerősített az írónő, hogy jó döntés volt az egyik kedvencemnek választani! <3
Remélem, hogy még sok szívhez szóló történettel ajándékoz meg minket olvasókat az írónő.

" Már èppen újra megszólalnèk, amikor ajkát az enyèmee tapasztva elhallgattat. Nem ellenkezem. Engedem, hogy megcsókoljon. Mèg szèp, hogy engedem neki! A testem elgyengül, ès a kezemben tartott mèrőszalag a padlóra hull."

" Az élet el akarja mondani nekem,
hogy a lány, akit szeretek,
a lány,
akibe fülig beleszerettem —
megérdemli az első helyet,
így hát mostantól Ő lesz az első."


"   Csukd be a mosókonyha ajtaját, kedvesem,
     Lábujjhegyen járj a padlón, csendesen.
     Hagyd magadon a ruhát, ne vetkőzz tovább,
     Mert ennél többet már nem bírok el.
     Taníts meg, hogyan szeressek úgy,
     Ahogy te tudsz szeretni."


 https://moly.hu/konyvek/colleen-hoover-slammed-szivcsapas

Nincsenek megjegyzések: