2017. október 26., csütörtök

Charlie N. Holmberg: A papírmágus

Ezt a könyvet egy kihívás miatt vettem a kezembe, más különben lehet észre sem veszem.
Maga a történet kicsit in medias res kezdődött, mint aminek se eleje, se vége. Aztán, ahogy egyre haladtam a történetben, észrevettem, hogy mégis van értelme a sztorinak, csak olyan kis kuszának tűnt az elején...


Pozitív dolgok:

Az nagyon tetszett, megfogott, hogy nem egy kitalált helyen, hanem Angliában (London) játszódik a történet, így a varázslat, mágia beágyazódik a való világba, "átlagos" emberek közé.
A főszereplő, Ceony Twill segítőkészségével, kedvességével, önfeláldozásával könnyű volt azonosulni. A küldetés végéig szurkoltam a lánynak, hogy sikerüljön, amit eltervezett.
A borító nagyon találó, hasonlóan képzelném én is, ahogy Thane mágus és Ceony a papíron mágiát használ.

Negatív dolgok:

Nagyon lassan indultak be az események. Sokáig úgy tűnt, hogy a papír csak szórakozás, semmi komoly jelentősége nincs. Valahogy hiányoztak az emberi érzelmek, kicsit silánynak találtam az érzelemnyilvánításokat.

A vége felé már keveselltem az oldalszámot, kíváncsivá tett a történet, hogy vajon, hogyan tovább.
 Összességében egyszer megérte elolvasni, valószínű, hogy elolvasom a folytatásokat is, de újraolvasás kizárt.

https://moly.hu/konyvek/charlie-n-holmberg-a-papirmagus



Nincsenek megjegyzések: