2017. szeptember 4., hétfő

Nicholas Sparks: Menedék

Magával ragadott az első oldaltól kezdve.. Ami azt jelenti, hogy legszívesebben egy huzamban kiolvastam volna az egész könyvet (no de mást is kell csinálni) . Az első egy-két fejezet után még sejtésem se volt, hogy miről szólhat a történet, milyen sötét titka lehet a nőnek, ami ennyire beárnyékolja az életét.



Először kicsit furcsa volt nekem az író stílusa, mindent leírt, a tájat, gondolatokat, történéseket. Nicholas Sparks-tól ez az első könyv, amit olvastam, de sokat hallottam már a munkásságáról, ezért ideje volt, hogy én is kezembe vegyem az egyik művét.
Maga a történet gyönyörű, néhol hátborzongató, erőszakos szállal vegyítve, de szépen felépített, nem volt hiányérzetem olvasás közben.
Olvasás közben, ahogy kiderült a Katie vagyis Erin nagy titka, végig szurkoltam, hogy ne találja meg a férje és boldog, új életet kezdhessen. a Főszereplőnő több tulajdonsága miatt is kedves lett nekem. Kitartott a bántalmazó férje mellett, hűséges volt több éven keresztül. Majd amikor lehetősége adódott megvalósította az aprólékosan megtervezett szökését. Tiszta, rendes, kedves nőnek bizonyult a történet során, aki a fájdalmas múltja ellenére megtalálta a boldogságot egy igazán szerető, védelmező férfi mellett.

Amikor először megláttam és a kezembe vettem ezt a könyvet, eszembe se jutott, hogy egy bántalmazó házasságból menekülő nő útját, életét meséli el. Inkább limonádénak gondoltam, ami egy könnyű történetet tár az olvasó elé. Nagyon örülök neki, hogy nem az lett, amit elsőre hittem a könyvről, mert így sokkal élvezetesebb volt a történet, végigizgultam minden oldalt.

Ez a könyv megerősített abban az elhatározásomban, hogy a többi Sparks könyvet is el kell olvasnom, majd utánuk a belőlük készült filmet is (amelyikből van) .

https://moly.hu/konyvek/nicholas-sparks-menedek

Nincsenek megjegyzések: