2022. február 13., vasárnap

Anne Raven: Illegális szerelem

Idén találkoztam először Anne nevével, munkásságával. Ugyan még év eleje van, de talán kijelenthetem, hogy számomra ő az idei év felfedezettje, meglepetése. 

Már az felkeltette az érdeklődésem, hogy balatoni kötődésű a történet, amiről mindig szívesen olvasok. Romantikus könyvet pedig egy ideje nem forgattam a kezeim között, így kíváncsian vetettem bele magam az Illegális szerelem világába.

A kötet tavaly, 2021-ben a NewLine Kiadó gondozásában látott napvilágot.
Az írónőnek tavasszal érkezik következő romantikus-erotikus regénye, melyet nagyon várnak a rajongók.
"Nem kergethetsz tovább egy illúziót, ami már nem tesz boldoggá."

Váá.. alig tudtam letenni, legszívesebben egy szuszra kiolvastam volna ezt a könyvet. Az események pörögtek, a karakterek életszagúak voltak, semmi mesterkéltség, csak a csupasz emberi lélek bonyolult mivolta.


Vivienben hamar felismertem a saját bizonytalanságomat, ami időközönként előjön adott helyzetben.
A karakterfejlődés szépen nyomon követhető a cselekményben. A néhol forró hangulat sosem lépte át az illetlenség küszöbét, szép lassan haladtak a végkifejlet, megoldás, egymásra találás felé.

Érdekel, mitől lehet illegális egy szerelem? 

Erre a kérdésre több ízben is válaszol az írónő. Adott egy fiatal pár, akiknek látszólag tökéletes, boldog az élete, majd egyik napról a másikra fenekestül felfordul az addig biztosnak hitt világuk. 
Felbukkan egy régi barát, egy önfejű húg és a boksz, az összes árnyalatával együtt. Romantika, felfokozott hangulat, erőszak, párkapcsolati nehézségek, tévutak, nehéz családi múlt, illegális mérkőzések, zsarolás, ami mind mind hozzájárul, hogy egy ízig-vérig izgalmas, letehetetlen könyvet kapjunk.

Külön dicséret az írónőnek, aki a boksz világát úgy mutatja be az olvasónak, mintha a szemünk előtt zajlana, mintha belsős emberként mesélne az eseményekről. Így még hitelesebbé, olvasmányosabbá válik a történet. 

A cselekmény egy percre sem laposodott el, az elejétől a végéig fogva tartott. Legszívesebben egy ültő helyemben kiolvastam volna az egészet. 

Aki szereti az izgalmakat, különös életutakat, amikor a szerző választás, akadályok elé állítja karaktereit, akkor annak mindenképp ajánlom elolvasni ezt a könyvet. Az élmény garantált!

Nincsenek megjegyzések: