2017. október 2., hétfő

Jennifer L. Armentrout: Légy mellettem

Befejező kötetként minden történetszál el lett varrva, helyére kerültek a dolgok. Nagy várakozással kezdtem el olvasni, hogy ez a könyv vajon mivel szolgál, mi újat tud még mondani, mutatni. Összességében szépen kiegészítette az első könyvet, miután befejeztem a könyvet, nem maradt utána hiányérzetem.


A borítót itt is nagyon jól eltalálták. A leírás alapján hasonlóan képzeltem el én is Jase-t.
Tess és Jase háta mögött is kemény évek, és egy fájó múlt lapul, amivel szembe kell nézniük. Visszaemlékezve Avery és Cam sztorijára, Teresa és Jase története szinte az ellentettje a múltjukat eltekintve. Erős, akaratos fiatalok, akik kimondják, hogy mit gondolnak, nem finomkodnak a részletekkel. Jase,  - ahogy belemélyedtem a történetbe - egyre szimpatikusabb lett. Jobban megértettem, hogy miért élt olyan léha életet és miért nem akart komoly kapcsolatba bonyolódni. Ellenben Tess a biztonságot, a maradandót kereste, nem futó kalandokat akart, hanem Jase-t, magát, a mútjával, fájdalmával együtt.
Tanulság a történetben, hogy mindig előre nézzünk, ne a múlton rágódjunk, mert akkor elmegy mellettünk az élet.
Úgy gondolom, hogy ez a harmadik könyv tökéletes lezárása a trilógiának. Cam és Avery már közös életüket tervezik, míg Tess és Jase együtt karácsonyoznak, elképzelik a jövőt, amiben mindhárman együtt vannak.

Ajánlom mindazoknak, akik szeretik a romantikus, drámai pillanatokat, a szókimondó pasikat és az erotikus tartalmat.

Nincsenek megjegyzések: