2017. augusztus 15., kedd

Lauren Graham: Gyorsan elhadarom

"De most komolyan vége van, nem?
Igen, így van. Vége.
De ha belegondolnak, önök szerint az az utolsó jelenet nem inkább cliffhanger?
Hmmmm… "


Én nagyon szeretném, hogy így legyen. Az Egy év az életben négy részes folytatás ugyanis nem lett tisztán lezárva, mintha még várnának valamire. Nyitva hagyták a lehetőséget, a lehetséges folytatás esetén.
Ahogy elkezdtem olvasni a könyvet, úgy éreztem, hogy egy jó barátnőmmel beszélek, vagyis ő mesél nekem. Lauren a közvetlen, pörgő stílusával egy barátságos légkört alakít ki az olvasóval.
A lapok szinte csak úgy pörögtek az ujjaim között, alig tudtam leállni egy kis szünetre, mivel egy barátnőt nem szakítunk félbe, miközben élménybeszámolót tart. Persze kénytelen voltam, hogy húzzam , nyújtsam még ezt az élményt, ha már visszakaptam Lorelai-t, vagyis egy darabkát belőle.

Nincsenek megjegyzések: